سیستم لیفت و کشویی بندینی

سیستم لیفت و کشویی LST 135

سیستم LST 135  یک سیستم کشویی عایق حرارتی با ظرفیت تحمل حداکثر وزن ۴۰۰ کیلوگرم و ارتفاع ۳ متر می باشد. این سیستم با طراحی پیشرفته انتظارات بالای مصرف کننده برای کیفیت بهینه، عایق بالا و کاربرد آسان را برآورده می کند. این سیستم با دارا بودن آستانه کوتاه، اتصال کاملی بین فضای داخلی و خارجی ساختمان ایجاد کرده و ورود وخروج به ساختمان را آسان می کند.
 
 
PDF3       اطلاعات فنی سیستم LST 135

سیستم لیفت و کشویی علاوه بر ظاهر زیبا، عایق خوبی برای درزبندی و هوابندی میباشد. آلومینیوم یکی از قوی ترین و با دوام ترین مصالح ساختمانی است. و نیازی به نگهداری و تعمیر ندارد.سیستم های لیفت و کشویی یک انتخاب مناسب و محبوب برای درب و پنجره های بزرگ است.  با حرکت دستگیره، یراق ها د ر حد چند میلیمتر از پروفیل فاصله میگیرند و اجازه میدهند درب براحتی حرکت کند. با بستن دستگیره، دوباره یراق ها با پروفیل درگیر شده و تمامی درزها را میبندد. شرکت بندینی با ضمانت چندین ساله سیستم های درب و پنجره آلومینیومی بر کیفیت برتر آلومینیوم تاکید دارد. آلومینیوم بی دردسر، شیک و با دوام است. درب و پنجره های بندینی با با چرخ و ریل های ضدزنگ، کاملا مطابق استاندارد است. طراحی زیبا، عملکرد مناسب محصولات، افزایش بهره وری انرژی و ایمنی ساختمان از جمله اهداف تولیدی این شرکت می باشد. علاوه بر ارائه طیف گسترده ای از محصولات استاندارد، این شرکت راه حل هایی متناسب با شرایط پروژه ها و نیاز مشتریان نیز ارائه می دهد. تیم طراحی بندینی در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به طراحی سیستم ها، ساخت قالب های جدید و ارائه راه حل های مورد نیاز پروژه ها اقدام می نماید.

سیستم درب و پنجره آلومینیومی کشویی BST 90

BST 90 یک سیستم کشویی عایق است که برای پاسخگویی به تقاضاهای جدید از جمله عایق بودن سیستم ، زیبایی شناسی و امنیت طراحی شده است. ریل خارجی این سیستم دارای دو مزیت اصلی :

  • زهکشی مخفی از خارج و مجرای مجزای آب از داخل
  • در طراحی ظاهری سیستم، فریم و لنگه در راستای یک خط می باشند

 
PDF3    اطلاعات فنی سیستم BST 90

آلومینیوم یکی از قوی ترین و با دوام ترین مصالح ساختمانی است. و نیازی به نگهداری و تعمیر ندارد. شرکت بندینی با ضمانت چندین ساله سیستم های درب و پنجره آلومینیومی بر کیفیت برتر آلومینیوم تاکید دارد.
سیستم های لیفت و کشویی یک انتخاب مناسب و محبوب برای درب و پنجره های بزرگ است. با حرکت دستگیره، یراق ها د ر حد چند میلیمتر از پروفیل فاصله میگیرند و اجازه میدهند درب براحتی حرکت کند. با بستن دستگیره، دوباره یراق ها با پروفیل درگیر شده و تمامی درزها را میبندد. سیستم لیفت و کشویی علاوه بر ظاهر زیبا، عایق خوبی برای درزبندی و هوابندی میباشد.
آلومینیوم بی دردسر، شیک و با دوام است. درب و پنجره های بندینی با چرخ و ریل های ضدزنگ، کاملا مطابق استاندارد است.
طراحی زیبا، عملکرد مناسب محصولات، افزایش بهره وری انرژی و ایمنی ساختمان از جمله اهداف تولیدی این شرکت می باشد.علاوه بر ارائه طیف گسترده ای از محصولات استاندارد، این شرکت راه حل هایی متناسب با شرایط پروژه ها و نیاز مشتریان نیز ارائه می دهد.

سیستم درب و پنجره کشویی آلومینیومی LST110

سیستم LST-110 سیستمی با ظاهری مدرن و زیبا همانند همه سیستم های بندینی دارای ساختاری مدولار می باشد، در نتیجه مونتاژ آن به راحتی انجام می شود و با سایر سری های Bendini سازگار است.
 
PDF3 اطلاعات فنی سیستم LST-110

سیستم های لیفت و کشویی یک انتخاب مناسب و محبوب برای درب و پنجره های بزرگ است.  با حرکت دستگیره، یراق ها د ر حد چند میلیمتر از پروفیل فاصله میگیرند و اجازه میدهند درب براحتی حرکت کند. با بستن دستگیره، دوباره یراق ها با پروفیل درگیر شده و تمامی درزها را میبندد. سیستم لیفت و کشویی علاوه بر ظاهر زیبا، عایق خوبی برای درزبندی و هوابندی میباشد.
آلومینیوم یکی از قوی ترین و با دوام ترین مصالح ساختمانی است. و نیازی به نگهداری و تعمیر ندارد. شرکت بندینی با ضمانت چندین ساله سیستم های درب و پنجره آلومینیومی بر کیفیت برتر آلومینیوم تاکید دارد.آلومینیوم بی دردسر، شیک و با دوام است. درب و پنجره های بندینی با با چرخ و ریل های ضدزنگ، کاملا مطابق استاندارد است.