چرا از پنجره دوجداره صدا میاد
04
Jul

چرا از پنجره دوجداره صدا میاد؟

چرا از پنجره دوجداره صدا میاد؟ ، این سناریو را در ذهن خود تصور کنید. شما تازه به خانه رسیده‌‌اید، یک نوشیدنی برای خودتان درست کرده و می‌‌خواهید بشینید و استراحتی بکنید؛ شاید قصد دارید که مطالعه کنید، ایمیلتان را چک کنید یا شاید می‌‌خواهید در سکوت باشید. شما می‌‌توانید روی راحت‌‌ترین صندلی خود لَم بدهید، اما صبر کنید این صدای آزاردهنده چیست؟ شما از صندلی خود بلند می‌‌شوید تا پنجره یا دری را که احتمالاً باز است ببندید. اما نه، منشا صدا بزرگراهی است که از کنار خانه‌‌تان رد می‌‌شود.

اگر چنین ماجرایی برایتان آشناست، پس پنجره‌‌ی دوجداره شما دچار مشکل شده است.

چرا از پنجره دوجداره صدا میاد؟

طراحی پنجره‌‌های دوجداره به گونه‌‌ایست که نفوذ صدای بیرون به داخل را کاهش دهد. اگر نفوذ صدا بیش از حد است این احتمال وجود دارد که بخشی از پنجره‌‌ی شما دچار اشکال شده است. مشکل می‌‌تواند از قاب پنجره باشد، یا یکی از هوابندها از جمله هوابند بین شیشه‌‌ها. هوابند بین شیشه‌‌ها و قاب و یا هوابند قاب و ساختمان دچار مشکل شده باشد .حتی ممکن است که شیشه‌‌ها ایراد داشته باشند.

چرا از پنجره دوجداره صدا میاد؟اگر پنجره‌‌های شما بالای 10 سال از عمرشان می‌‌گذرد، پس به احتمال زیاد هوابندها از بین رفته‌‌اند. تعویض هوابند پنجره امکان پذیر است، اما یک راه حل موقت است. اگر پنجره‌‌ها از ابتدا بد نصب شده باشند حل این مشکل کار ساده‌‌ای نخواهد بود. بهترین راه‌‌حل برای داشتن یک خانه‌‌ی آرام و ساکت تعویض پنجره توسط یک تیم حرفه‌‌ای است.

پنجره‌‌های ضد صدای شرکت چهلستون

در چهلستون ما تنوعی از پنجره‌‌های ضد‌‌ صدا ارائه می‌‌دهیم تا از محیطی آرام در منزل خود لذت ببرید. در صورت استفاده از ترکیب شیشه‌‌های دوجداره با پنجره‌‌های آکوستیک ما، پنجره‌‌های ما توانایی بالایی در حذف صدای مزاحم خواهند داشت. در آزمون‌‌های انجام شده پنجره‌‌های آکوستیک ما در ترکیب با شیشه دوجداره می‌‌توانند صدا را تا 40 دسی‌‌بل کاهش دهند. این مقدار کاهش صدا به صورت قابل توجهی از کاهش صدای پیشنهاد شده‌‌ی 30 دسی‌‌بلی برای مناطق مسکونی بهتر عمل می‌‌کنند. پنجره‌‌های چهلستون جزوی از برنامه کاهش صدای شهر های بزرگ مانند تهران هستند. هزاران خانه در تهران در فاصله‌‌ی نزدیک به فرودگاه و اتوبان ها به پنجره‌‌های آکوستیک ما مجهز شده‌‌اند. صدای مزاحم مشکل بزرگی برای بسیاری از شهروندان ایران به خصوص در مرکز تهران محسوب می‌‌شود. در معرض سطح بالای صدای خارجی قرار گرفتن می‌‌تواند تاثیر منفی روی زندگی روزمره شما داشته باشد.

اگر در نزدیکی فرودگاه یا مرکز یک شهر شلوغ و یا بزرگراه زندگی می‌‌کنید و از پرسروسدا بودن خانه‌‌ی خود حتی با با وجود بسته بودن پنجره کلافه شده‌‌اید، چهلستون می‌‌تواند به شما کمک کند. برای اطلاع از گستره وسیع از پنجره‌‌های ضد صدای و خدمات ما همین امروز با ما تماس بگیرید.