رنگ آمیزی و لمینت

رنگ آمیزی و لمینت درب و پنجره دوجداره

از دیگر فعالیت های گروه صنعتی درب و پنجره دوجداره چهلستون اجرای رنگ بر روی پروفیل ها و پنل های UPVC می باشد.
در واقع سفید بودن پروفیل ها در پنجره های تولیدی و مطابق نبودن آن با نمای ظاهری ساختمان ها سبب یکنواختی در نما می شود. از این رو گروه صنعتی چهلستون با توجه به نیاز روز افزون بازار ، رنگ هایی زیبا و با قابلیت کاربری در این رشته ارایه داده است
رنگ های ارایه شده توسط این شرکت با استفاده از فناوری نانو تولید شده و طیف بسیار وسیعی از رنگ های تیره و روشن را شامل می شود. این امکان مشکل یکنواختی و مطابق نبودن پروفیل های سفید با نمای ظاهری ساختمان را حل کرده و زیبایی نماها را به ارمغان می آورد.
رنگ شرکت زوبل آلمان بیش از ۲۰ سال سابقه تولید رنگ دارد و در بسیاری از کشور ها برند شناخته شده ای است. از سوی دیگر ما معتقدیم رنگ با کیفیت باید در برابر عوامل جوی تغییر رنگ ندهد، پوسته نشود و ترک نخورد که رنگ های این شرکت چنین ویژگی ها را دارا می باشند.
ضربه پذیری و مقاومت در برابر صدمات احتمالی حین مراحل ساخت و نصب در و پنجره، اجرا و رنگ آمیزی آسان به وسیله پیستوله، قلم، رول و سایر ابزار ها، مقاومت در برابر عوامل فیزیکی دلیل خاصیت چسبندگی بالا، عدم ریزش و ترک خوردگی، قابلیت رنگ آمیزی به صورت عمودی ،بدون شره کردن، بی نیاز به کوره جهت خشک کردن رنگ، مقاومت بالا در برابر تماس با انواع مواد شوینده خانگی، جلوگیری از تاب برداشتن پروفیل به دلیل عدم انتقال حرارت محیط به بدنه آن حتی در رنگ های تیره، امکان رنگ آمیزی شاخه پروفیل پیش از مراحل برش و جوش و انعطاف پذیری بالا از دیگر ویژگی های این محصولات است. همچنین این رنگ ها دوستار محیط زیست هستند.

استفاده از رنگ های مخصوص در و پنجره UPVC درجه ۱ از کمپانی های آلمان و دارا بودن اتاق مخصوص رنگ کاری:
۱- رنگ های مورد استفاده پایه آب بوده و دوستدار محیط زیست می باشد.
۲- مقاوم در برابر خراشیدگی و سائیدگی عدم ریزش و ترک خوردن مطابق آزمایش Micro-Scratch
۳- مقاوم در برابر تماس با مواد شوینده خانگی
۴- مقاوم در برابر تابش مستقیم و شدید ماورای بنفش خورشید UV، باران های اسیدی، گرما و …