پنج واقعیت در مورد پنجره‌های آلومینیومی
21
بهمن

پنج واقعیت در مورد پنجره‌های آلومینیومی

پنج واقعیت در مورد پنجره‌های آلومینیومی ، شما در هنگام انتخاب پنجره‌های جدید، چه در هنگام تعویض و چه در خانه در حال ساخت، باید انتخاب خود را از بین مواد بسیار زیادی انجام دهید. آلومینیوم یکی از موادی است که باید برای پنجره‌های خود در نظر بگیرید، زیرا ماده‌ای مقاوم و بادوام در ساخت قاب پنجره ساختمان‌های مسکونی و تجاری است. در اینجا پنج واقعیت جالب در مورد پنجره‌های آلومینیومی آورده شده است.

۱. پنجره‌های آلومینیومی ابتدا با نام Streetcar Windows معرفی شدند

بسیاری از مردم به اشتباه معتقدند که پنجره‌های آلومینیومی برای اولین بار در اواسط دهه ۱۹۰۰ وارد بازار ساخت و ساز شدند. در واقع، اولین استفاده آلومینیوم در ساخت پنجره در سال ۱۹۱۲ بود. همین زمان بود که تولیدکنندگان اتوبوس، تراموا و واگن‌های ریلی شروع به استفاده از آلومینیوم در وسایل حمل و نقل انبوه خود کردند.

بازار پنجره‌های آلومینیومی در دهه ۱۹۳۰ با افزایش درک مردم از مدرن بودن و زیبایی این قاب‌ها توسعه یافت. اولین پنجره‌های آلومینیومی اغلب به صورت فلزی یا چوبی ساخته می‌شدند. بسیاری از قاب‌های آلومینیومی مربوط به قرن گذشته همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرند. مرمت‌کنندگان ساختمان‌ها همچنین اقداماتی انجام داده‌اند تا پنجره‌های آلومینیومی استفاده‌شده در ساختمان‌های معروف قدیمی، همچون ساختمان وزارت دادگشتری ایالت متحده در واشنگتن دی سی را به جلال سابق خود بازگرداند.

۲. قاب‌های آلومینیومی نماهای مختلفی را ارائه می‌دهد

در گذشته، پنجره‌های آلومینیومی روکشی نداشتند یا اینکه با رنگ یا مواد شیمیایی پوشیده می‌شدند. درحالی که امروزه این انتخاب را دارید که در قاب پنجره‌های خود ظاهری فلزی داشته باشید.

رنگ‌های موجود برای قاب‌های آلومینیومی محدود است. تنها تعداد انگشت‌شماری فلز با فرآیندهای آندیزاسیون در دسترس هستند. دو نکته خوب در مورد قاب‌های پنجره آنودایز این است که این ماده به داخل فلز نفوذ کرده و نور خورشید بر روی سطح آن تأثیر نخواهد گذاشت.

تولید کنندگان می‌توانند قاب پنجره‌های آلومینیومی را در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها متناسب با تزئینات خانگی و سایر ویژگی‌های معماری انتخاب کنند. تولیدکنندگان می‌توانند پنجره‌های آلومینیومی شما را با رنگ پلی‌استر سیلیکونی که جلوه‌ای تازه و تمیز دارند، عرضه کنند. گزینه‌های شما در انتخاب رنگ قاب پنجره‌های آلومینیومی، گسترده است.

۳. پنجره‌های آلومینیومی نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارند

قاب پنجره‌های چوبی به نقاشی و لکه گیری مکرر نیاز دارند. گاهی اوقات، به خاطر آب‌و‌هوا و فرسایش نیاز به تعمیر سالانه خواهند داشت. همچنین باید چسب مواد اطراف پنجره‌ها را بررسی کنید، زیرا ممکن است چوب در اطراف لولاها و شیشه‌ها منبسط یا منقبض شود.

پنجره‌های UPVC می‌توانند پس از مدتی حالت فرورفتگی پیدا کنند یا اینکه رنگ خودشون رو از دست بدهند. همچنین پنجره‌های UPVC ممکن است در معرض نور خورشید یا گرمای زیاد تاب وردارند.

پنجره‌های آلومینیوم به تعمیر سالانه یا یکسال در میان احتیاج ندارند. پوشش روی پنجره‌های آلومینیومی می‌توانند تا مدتی طولانی تا قبل از شروع خوردگی آلومینیوم، یکپارچگی خود را حفظ کنند.

پاک کردن گرد و غبار و درزگیری پنجره‌ها تنها کاری است که برای نگهداری مناسب از پنجره‌های آلومینیومی باید انجام دهید. از آنجا که نیازی به نقاشی مجدد مانند چوب ندارید، با پنجره‌های آلومینیومی در وقت و هزینه‌ها صرفه جویی می‌کنید و پنجره‌های آلومینیومی برای مدت طولانی بهتر از پنجره‌های UPVC عمل می‌کنند.

۴. پنجره‌های آلومینیومی راه را برای شیشه بیشتر باز می‌کنند

اگر می‌خواهید خانه‌ای به‌روز بسازید، یا قصد دارید دیواری از پنجره‌ها با منظره‌ای عالی به بیرون، داشته باشید، باید تا آنجا که ممکن است فضای شیشه‌ای را در پنجره‌های خود قرار دهید. سعی کنید از قاب‌های ضخیم که جلوی دید را می‌گیرند نیز استفاده نکنید.

آلومینیوم بهترین ماده برای ایجاد قاب پنجره با شیشه‌های عظیم است. این ماده بسیار مستحکم و در برابر پوسیدگی مقاوم است و برای نگه داشتن شیشه‌های پنجره نیازی به ضخامت زیادی ندارد.

بسیاری از پنجره‌های بزرگ در ساختمان‌های تجاری، عمارت‌ها و مراکز فرهنگی دارای قاب آلومینیومی هستند. حتی اگر یک خانه متعلق به دوره‌های استعماری یا ویکتوریایی سنتی‌تر نیز بسازید یا بازسازی کنید، می‌توانید پنجره‌هایی با قاب آلومینیوم داشته باشید که دید خوبی به شما می‌دهند. همچنین دارای قاب‌های نقاشی شده و پیشرفته هستند تا هنوز هم شبیه معماری سنتی به نظر برسند.

۵. پنجره‌ها با روکش آلومینیومی در حال حاظر بهترین نوع در جهان هستند

آلومینیوم در برابر آب و هوا و در برابر خوردگی مقاوم است. این ماده همچنین از نظر وزن، سبک و محکم است. با این وجود قاب‌های آلومینیومی به سرعت گرما را منتقل می‌کنند. آلومینیوم در مقایسه با چوب یا قاب‌های UPVC پیشرفته، یک ماده عایق ضعیف است.

پنجره چوبی با روکش آلومینیوم حد وسط خوبی است. پنجره‌های روکش آلومینیوم ساختاری داخلی با چوب نرم، مانند کاج دارند. چوب به عنوان عایق حرارتی در زمستان برای نگه داشتن هوای گرم در داخل و هوای سرد در خارج و برعکس در تابستان عمل می‌کند. روکش خارجی پنجره بسیار نازک است اما از چوب آسیب‌پذیر داخل محافظت می‌کند.

پنجره‌های آلومینیومی روکش شده در انواع مختلفی از سبک‌ها موجود است، بنابراین تقریباً برای هر پروژه ساختمانی جدید یک نسخه از پنجره‌های روکش دار آلومینیومی وجود دارد. برخی از پنجره‌ها دارای روکش‌های تزئینی هستند و بسیاری از آن‌ها می‌توانند قاب پنجره‌های سنتی را برای مرمت خانه‌ها تقلید کنند.

پنجره‌های روکش آلومینیوم برای افرادی که خواهان ویژگی‌های نگهداری آسان پنجره‌های آلومینیومی برای خانه‌های خود در ایران هستند، گزینه‌ای عالی است. پنجره‌های آلومینیومی استاندارد ممکن است مقادیر عایق بندی پنجره‌های چوبی را ارائه ندهند، اما پنجره‌های روکش‌دار آلومینیومی عایق‌بندی مشابه پنجره‌های چوبی با پوشش‌های محافظ عالی ارائه می‌دهند.

با تماس با کارشناسان ما در چهلستون همین امروز برای نصب پنجره‌های جدید روکش‌دار آلومینیومی خود تصمیم‌گیری کنید. ما پنجره‌هایی با روکش آلومینیوم با کیفیت بالا برای جایگزینی و ساخت و ساز جدید در سراسر ایران ارائه می‌دهیم.